Sider

20. mai 2010

Bare en kjapp tur innom.

Okey. Da er det endelig sol og vår. Mens jeg sitter her inne, er syk, og har matteeksamen på tirsdag. Skikkelig yey.

Men jeg har da noe å glede meg til. Vi har mye fri framover, noen eksamener her og der bare, og så er det klassetur- og sommerferie! Thailand, Kambodsja, Laos, here I come.

Den egentlige grunnen til at jeg kom innom her, var dette "sitatet";
ℓσνє ∂σєѕη'т мαкє тнє ωσяℓ∂ gσ 'яσυη∂. ℓσνє ιѕ ωнαт мαкєѕ тнє тяιρ ωσятнωнιℓє.

Jeg ville bare ta vare på det. Og lage en liten oppdatering for meg selv.
Vel.. Jeg tror ikke jeg begynner å blogge igjen med det første. Kanskje etterhvert.

Men jeg har uansett tenkt å lage en reiseblogg fra sommeren. Så jeg venter kanskje til da.

Jaja. Ha et fortsatt fint.. liv! :)
- Stine

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails