Sider

6. mars 2010

Jeg tar en pause

Ja, du leste rett. Jeg tar som mange andre en pause fra bloggen min akkurat nå. Det kan hende jeg kommer tilbake - det kan hende ikke. Time will show.

Med tentamener og eksamener coming up, lekser i hopetall, og andre ting jeg må få gjort, kommer bloggen i siste rekke. Jeg går tross alt i tiende nå. Og har det travelt.

Ikke at det har vært noe kjipt å ha blogg. Tvert imot. Det har vært utrolig spennende! En helt ny opplevelse. En ny erfaring. Men i det siste har jeg enten hatt for lite tid eller ikke hatt noe å blogge om. Og lesertallene har bare sunket og sunket.

Jeg kommer til å savne blogging. Det er liksom noe fast i hverdagen. Men det kommer også til å være godt. Å ikke føle seg plikta til å skive. Og å ikke ha noe å snakke med folk om fordi de har lest det på bloggen x] Haha.

Men jeg vil uansett takke dere som har lest bloggen min, og kanskje lagt igjen en kommentar her og der. Jeg setter virkelig pris på det! ^^

Ha et fortsatt fint liv.
Kanskje vi ses igjen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ånei :( Jeg likte bloggen din!
Svært så mange som skal ta pause for tiden! Nesten ingen blogger igjen å lese :<

- Sophie

Hanne sa...

Du også ?
men skjønner deg godt : )
får håpe du finner tilbake blogglysten, og begynner å blogge igjen ! : )

Hanne sa...

Du også ?
men skjønner deg godt : )
får håpe du finner tilbake blogglysten, og begynner å blogge igjen ! : )

Hanne sa...

Hei !
du har meldt deg på månedens blogg på min blogg , og nå vil jeg bare si i fra om at vinneren ligger ute på bloggen. Og du kan melde deg på
neste månedens blogg også hvis du vil. Jeg lurte også på om du ville være så snill og legge igjen noen spørsmål på spørsmålsrunden min ? da hadde jeg blitt kjempe glad ! hanne - www.hannere.blogg.no

Yngvild sa...

Jeg tror det er viktig at du blogger for deg selv, og ettersom du selv vil. Ikke for alle andre :)

Deeeet fikk meg akkurat til å høres ut som om jeg er 100 år. Wopsi!

Related Posts with Thumbnails