Sider

3. mars 2010

Musikkprøve i morgen, da.

Og vi har om kunstmusikkens utvikling i Vest-europa. Artiig! Yeey.
Eller; det er bare noen av oss. Som kan få satt opp musikkarakteren. Men det er jeg ikke sikker på om jeg klarer, her. Jeg får prøve så godt jeg kan, i alle fall! =)

Så nå sitter jeg og hører på rar musikk fra 1911 til 1931-tallet. Skikkelig artig! Dårlig kvalitet er det også, men det skal vel til.


Bra sant?! = ironi.

Pensumet er musikken fra middelalderen, renessansen, barokken, wienerklassisismen og romantikken. Og 1900-tallet, da. Og jeg klarer nesten ikke skille de fra hverandre! What am I gonna do?! Pugge, pugge, pugge. Og pugge enda mer. Det er svaret!

Men de er jo så like.. Hm. Men det er spennende, da. Å lære mer. Selvom det ikke setter seg. Og musikken er fin, da. Jeg synes egentlig klassisk musikk, gjerne piano, er finere enn den falske musikken som kommer i dag. Det fins jo selvfølgelig mye bra i dag og, men jeg synes det var bedre før.



Da vender jeg tilbake til notatene mine. -Og så kanskje jeg rekker noen andre lekser jeg Virkelig Trenger å gjøre. Med stor T og V. Tv! Haha. Det rekker jeg i alle fall ikke.

1 kommentar:

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Related Posts with Thumbnails