Sider

2. mars 2010

The point of no return

The point of no return.
Nå er det for sent å søke til Videregående, folks! Eller; i alle fall forandre på søknaden. Og jeg er fortsatt ikke sikker på valget jeg har gjort. Men det får bli som det blir. Jeg skal uansett komme meg gjennom videregående.

Jeg har skrevet her før om Vg, ganske fortvilt. Alt jobbet liksom mot meg. Men jeg har nå landet på det enkleste. Malvik Vgs, here I come! Hvis jeg da ikke kommer inn på STUSP med entreprenørskap. Og det er lite sannsynlig.

Lista mi ble da sånn:

Jeg kommer uansett inn på Malvik, så det under der er ikke så interessant.

Ukas nyhet-framføringa i dag gikk passe bra. Og jeg er ferdig med Vampire Diaries. Jeg gråter.. xD Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg SKAL lese oppfølgingsserien. Men alle bøkene må bli skrevet først. I kveld skal jeg derimot starte på en annen bok "Mr Darcy, Vampyre." Jeg vet, jeg vet. Mye vampyrer, her. Men jeg måtte bare lese denne.

Da ssstikker jeg.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails