Sider

1. mars 2010

Æsj. Skole igjen.

Hei!
Da jeg våknet i dag morges, var jeg lys våken hey, det likner ikke deg! Men jeg var faktisk det. Selv om jeg ikke sovnet før to-tida. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har sovet så mye i ferien. Så jeg lå da der i senga og prøvde å sove, men siden det ikke gikk, leste jeg litt. Vampire Diaries. Jeg har bare noen kapittel igjen, og så har jeg lest ferdig hele serien. Og den er så bra. Og trist. Klarer ikke slutte. Lettlest også.


Men anyways... Etter en dusj, frokost ojoj, litt fiksing osv, var jeg på vei til skolen. Og det var skikkelig rart å være på skolen igjen. Føltes liksom ikke.. riktig.

Dessuten måtte jeg dra til legen midt i naturfagtimen. Haha. Så jeg ble henvist videre til en hudspesialist for fødselsmerket mitt <3 og så ga hun noen øvelser for håndleddet mitt. Jeg trengte ikke ta blodprøve! Fy, så letta jeg ble.


Skomysteriet har vi ikke kommet noe videre med. Skoene mine er fortsatt savna. Jeg vil ha de tilbakee!

Nå må jeg finne noen nyheter som jeg skal framføre for klassen i morgen. Shait. Den kom litt mitt i fjeset, her. En innenriks og en utenriks. Det skal da ikke være så vanskelig, skal det? Og det må jeg komme igang med nå.

Meen.. Jeg tror ikke jeg gjør det, jeg. Jeg tror jeg leser litt først. Det er så mye mer behagelig =)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails