Sider

19. februar 2010

Where are mye shoooes?

Dette var bare en weird dag.
Gjett hva som hendte med meg, da?
Noen har stjålt skoene mine! Yuck.
Okey; jeg skal fortelle hele historien.



Jeg kom ut fra Kunst og håndtverk-rommet. Og gikk bort til skohyllene, tok de skoene jeg trodde var mine, og gikk for å ta de på. Og så merket jeg at de var litt rare, og ble litt flau over å ha tatt feil sko. Så jeg gikk for å sette de tilbake. Men jeg fant ikke mine egne! Vi lette høyt og lavt, men de var der ikke.


En random, tilfeldig, ecco-sko. Som likner litt.

Resten av friminuttet gikk ut på å snakke med lærere og folk om de kunne hjelpe meg. Men det var ingen som hadde noen spor. Absolutt ingen. Hvis du leser dette; du som har tatt mine <3-ecco-sko [lite sannsynlig]; værsåsnill, ta kontakt med skolen!

Så jeg endte til slutt opp med å gå hjem med noen sko som ikke var mine. Jeg hadde ikke noe valg. Men, usj, så ekkelt. Føltes ikke riktig.

Lenge siden jeg la ut bilder av meg sist, haha;

De er akkurat de samme skoene som mine, men mine er mye mindre brukt. Og ikke samme snøring. Og dessuten har de såler. Så det så.

Så nå må jeg gå rundt hele vinterferien med sko som ikke er mine. Men det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg går heller i joggesko. Agh! Det er jo dyre sko.

Og i helga skal vi på hytta på fjellet. Og der trenger jeg de jo ekstra mye.

Ja, forresten! Jeg kommer ikke til å blogge i helga. Kommer tilbake på mandag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oida! Det var jo dumt! Fin blogg :)

Hanne sa...

Stakkar dæ , Stine : )
men du får ha en fin vinterferie da ! håper du får slappa av og kosa dæ masse <3 fine bilder av deg : ) !

Related Posts with Thumbnails