Sider

22. september 2009

Bloggnavn

Goddagen!

Ja, jeg har nå byttet adresse på bloggen sikkert 100 ganger, for jeg finner ikke et som passer.. :s Alle navnene jeg faktisk vil ha, er allerede tatt. Og de fleste av dem igjen, har ikke blitt brukt siden 2000 eller noe.. Nå har jeg da "www.quietdusk.blogspot.com" Huff.. Jaja; jeg tar den. Men hvis noen som plutselig dumper ned i bloggen min, har en annen idé, feel free til å ta kontakt! (desperat... xD Neida..)

Jeg holder på å jobbe med et inlegg om jenters rettigheter; bare vent og se..! :)


I dag har vært en trøtt dag.. Jeg er som vanlig veldig trøtt, og gidder ikke gjøre noen ting. Jeg gjorde verken lekser i går eller i dag! (Men jeg skal snart sette meg ned med de, da.. >< "Snart.")

På skolen gikk det som vanlig; masse fag. Og gym.. Vi hadde "orientering" i regnet. Skoene mine ble helt oversvømt.. >< Hehe x] Jeg og hun jeg dro sammen med fant i alle fall fram til alle postene! Det ironiske var at rett etter gymmen var ferdig, sluttet det å regne, men det ble sol i stedet. Yeey! Etter skolen, hadde vi dans. Det var litt gøy..

Nå sitter jeg her og holder på med bloggen min, selv om jeg egentlig bør gjøre lekser.. Så.. Da går jeg vel.

Snakkes! :)

Edit: Nei, den heter visst ikke quietdusk x] Den heter riverofwhisper. Sånn ble det. Blogspot ville ikke godta riverofwhispers, med en s, selv om ingen andre hadde den adressa.. Jaja; det ble River of Whispers. Så ble jeg ferdig med den kampen om bloggadresse..

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails