Sider

29. september 2009

Stopper aldri regnet?

Hei :)

Vondt i hodet i dag.. Matteprøven gikk greit bare så det er sagt. Og det var regn-regn-regn i dag også.
Meen! Etter skolen var det dans, så det gikk greit! :) Vi var bare tre stykker da.. Hm..

Nå skal jeg straks sette meg ned med samfunnsfagen og norsken, og såå er jeg ferdig med ukeplanen. Yeey ^^

Har forresten audition i morgen.. Hff.. Ønsk meg lykke til ^^

Minner forresten på spørsmålsrunden! Noen som kan lire av seg noen spørsmål? Skriv det i innlegget "Spørsmål anyone?" (Eller du kan godt skrive det her hvis du vil?) Snart har jeg nok spørsmål, og da lager jeg videoblogg ^^ xD


Haha xD Slenger bare ved noen bilder.
1) Gråværet. Huff, huff.
2) Jeg og ei venninne sitter og gjør lekser på gulvet
mens vi venter på at foreldrene våre skal hente
oss etter dans xD Geniaalt..
- <3
Stine

Q: Hva har du gjort i dag? Går du på dans?
   + Har du husket å skrive spørsmål til meg? ^^

2 kommentarer:

Ida A :) sa...

Har lyst t å start på dans da.. men har ikke ti XD
Samf e døll XD

Mari sa...

Jeg går på dans med deg <3

JEG HAR ET SPØRSMÅL!
- Hvordan gikk det på audition?:D<3

Related Posts with Thumbnails