Sider

26. september 2009

Tur til byen (:

Hei-hei ^^
Jeg lager nå både en videoblogg OG et innlegg, så dere kan velge hvilken dere vil se på.

I dag var jeg og to venninner i byen, shoppa, og var på kino.  Jeg kjøpte 3 dvd-er, en rød singlett, en grå-brun vest, en gul (oO) cardigan, småting, mat, kinobillett og godteri xD Og så fikk vi litt gratis potetgull! Nam.

På kino, så vi "The proposal." Den var skikkelig kul :) Og søøt. Anbefales! Da jeg skulle gå hjem fra bussholdeplassen, var det skikkelig mørkt, det var litt skummelt...

Ehmm.. Jeg skal ha spørsmålsrunde! Lager et innlegg der dere kan skrive under. Svarer på videoblogg ^^

Dette ble et skikkelig seint innlegg fordi det tok litt tid å lage videoen, men nåå skal jeg i alle fall starte å se filmen "The Dutchess." Den er skikkelig bra :) Keira Knightley er så flink.

Snakkes!  God helg videre!
- Stine

Nå føler jeg meg skikkelig sunn etter
all godterispisinga.

Q: Hva har du gjort i dag? Har du sett "The Proposal", "The Dutchess" eller "The curious case of Benjamin Button"? Hva synes du om de?



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails