Sider

25. september 2009

Videoblogg

Heisan!

Dette er da min andre videoblogg, siden noen av dere ville ha.. Ikke det at jeg er så flink, men kanskje flere ser på eller kommenterer da? Jeg vet ikke jeg.. Men her er da videobloggen, som egentlig snakker om mye av det samme som forrige innlegg..

Det ble en del feil i denne bloggen; jeg sa en del feil og utydelig og sånn, men jeg har prøvd å få rettet det opp. Og så den første gangen jeg lastet den opp, så hadde den feil bloggadresse på seg, så nåå håper jeg virkelig at det ble rett.. Det ble egentlig bare en blogg i hui og hast, for nå skal jeg se på film.

Jeg skal også prøve å få slutt på alle  xD, :), =), :3 osv.. Men noen må jeg jo ha! :) (<---)


- Enjoy.. (Særlig xD)
  Stine


Såå mange feil, da.. Jaja; det ble i alle fall en videoblogg!

Q: Har ikke noen nå. Dessuten er det ingen som svarer. Hva synes du om videobloggen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

ah,nice :3 takk for spørsmålene btw xD

-christina

Amanda^^ sa...

du virker som en skikkelig søt jente^^
likte bloggen din veldig godt:D
skal nok følge godt med her ja;D

Rona sa...

HI!
SV: Thanks for the comment on my blog ^_^
ans Thanks for thinking that I don't look a boy, I appreciate that, but as I said, I have short hair now so maybe thats why >_<
Like your blog :D

monstermilla sa...

Kosn roolle søka du på? :P

Margrethe sa...

Kult at du prøver på videoblogg... mye mer enn Meg, Iga og Thea klarer xD

<3

monstermilla sa...

SV; Alex, Linda & Sam (HOVEDROLLE; OMG)

Søt header btw ;)

Related Posts with Thumbnails