Sider

30. september 2009

Svar på spørsmålsrunde. Del 1.

Heihei! ^^


Jeg har nå sittet og svart på spørsmålene deres, veldig gøyt! ^^ Videoen ble veldig lang; 16-17 min, så jeg poster den i to deler. Dette er da "Del 1."

Da håper jeg virkelig svarene er bra nok! :) Noen svar ble gjentatt, men jaja.. Noen spørsmål klarte jeg ikke svare på, men jeg håper resten ble bra ^^ Tusen takk for alle spørsmål og kommentarer! Setter veldig pris på det :)

Legger ut siste del i morgen, eller på fredagen før jeg setter meg i bilen.. (Spania! :D)

Forresten.. Det var skikkelig vanskelig å si "Dette er svarene til spørsmålene dere sendte inn til spørsmålsrunden.." Hm.. Måtte si det flere ganger, men det ble like vel ikke helt bra. Meen... Samma det.

Klemmer,
-Stine



Oj.. Jeg redigerer på CS4! Sa feil..

PS: I høstferien blir det ikke mye blogging, men jeg får da skrive en del inlegg når jeg kommer hjem. Yeey!

Q: Hva synes du om spørsmålsrunder? Noen tips om hva jeg bør skrive om?

Edit: Skifter video (hvis noen har sett den?) Akkurat det samme, bare at det ble litt rot på slutten på den forrige.

3 kommentarer:

christina sa...

høhø, æ eid med spørsmålan mine (H)

Anonym sa...

Synes det var tøft med spørsmålsrunde :D
Har du klipt deg, eller bare retta ut håret?:P
Det var tøft ^^,

Stine sa...

Anonym; Ingen av delene :) Det er bare håret mitt som lever sin egen verden. Du skjønner; det er litt annerledes fra dag til dag.

I dag hadde jeg problemer med å sette det opp.. Men jeg satte det opp med hårbånd, med en flette av håret mitt over. Og to løse musefletter som jeg tvinnet. Så det kan jo se ut som om det er rett...

Men noen ganger blir det faktisk rett, det er bare litt annerledes fra dag til dag.

- Stine

Related Posts with Thumbnails