Sider

28. september 2009

Sliten?

Jeg? Ne-ei..? Er jeg det? Det var første dag på skolen etter helga i dag, såå.. Det forklarer litt.. 

Skolen gikk som vanlig. Mandag til klokka halv 4, piano etterpå, og så gikk jeg hjem. Som vanlig. Og det var heldigvis fint vær da jeg gikk hjem. For; for et vær det har vært i dag! Ja, jeg vet; jeg snakker om været; men likevel.. Først hagler det, så regner det, så er det skikkelig storm-vind, så er det solskinn (da jeg gikk hjem =P), og såå.. nå; regn igjen. Æsj.

Da jeg gikk den skikkelig bratte bakken hjem fra skolen, tok jeg noen bilder. Hehe; jeg hadde litt lite å gjøre, ser det ut som.. Men; jeg slenger de med, så jeg kan minne meg på at det faktisk KAN være fint vær på en dag som dette.. (For en lang setning!)

Vi har forresten matteprøve i morgen, så nå skal jeg sette meg ned og øve.

Jaja.. Snakkes!

- Stine

Og.. Så må jeg bare si; Tusen takk til alle dere som kommentarer! You make my day ^^




 Da var det faktisk fint vær.. 
Haha xD Tok jo bare bilder av trær.
(Oj! Det rima)
Forresten; disse er mobilbilder, så det er ikke så god kvalitet.

Q: Hva har du gjort i dag? Dårlig vær der og? 
    + Har du husket å sende inn spørsmål på spørsmålsrunden?  

2 kommentarer:

eira sa...

Takk for kommentar på bloggen min<3 Alltid like kult med kommentarer vettu :D Du er syykt pen og det er bloggen din å! Og jeg misunner håret ditt, vil ha krøller :)
Fine bilder!
-eeiraa.blogg.no

Elise sa...

SV: jeg glemte å skrive at jeg hadde youtube bruker før og har laget ny og sånn, men alt tuller seg, men jeg får bare være tolmodig, det funker sikkert en dag :)

Related Posts with Thumbnails