Sider

21. september 2009

Home + ♫♪♪♫♪

Aah.. Deilig å være hjemme igjen. ^^ Var på skolen i dag til halv 4, og etter det dro jeg på piano... Huff.. Gikk sånn passe bra, det. Og jeg fikk en ny sang å spille! Elleer... Jeg tok den med selv, noten altså, men anyways... Den heter da greensleeves og er verdens fineste sang! Virkelig. Hør den. Det er en tradisjonell britisk folkesang. Var hjemme ca fem, og nå sitter jeg bare her og stirrer på Pc-skjermen. Og trøstespiser potetgull siden mamma feiret bursdag i helga. Hurra for sunne meg!

Ute regner det.. Hm.. Jeg holder på og finner ut av det med videoblogg nå; kanskje blir det noe utav det etterhvert.


Måtte bare legge inn denne videoen. Sangen er så fiin <3 Len deg tilbake og nyt sangen, travle menneske!

1 kommentar:

Ida :D sa...

Nice song, kvist itj aat du hadd blogg stine ^^D Den va søt :) Folk bør kommenter..
Du skriv vældig bra :) sikker på at du blir nå sånn forfatter når du e stor XD

Related Posts with Thumbnails