Sider

23. september 2009

Spaansk..

Huff. Det er spanskprøve i morgen.. Og jeg har ikke øvd. Jaja; jeg tror jeg kan det meste.. Håper jeg. Skal lese gjennom nå, så går det sikkert greit ^^ Men den er ganske stor da... Hm..

Og det minner meg på at; Jeg skal til Spania i høstferien! Sånn. Nå var det sagt. Jeg gleder meg kjempemye, og er sikker på at det kommer til å bli en fin tur.. Jeg har ikke vært i Spania siden jeg var 10 eller noe, så det blir koselig. Farmor bor der også, så da får vi møtt henne ^^ Så håper jeg bare at det blir fint vær...

I Spania, skal jeg gjøre masse som vi gjorde der for noen år siden.. Jeg skal til Aqualandia, som er et badeland og Terra mitica, som er en diiiger opplevelsespark/tivoli-aktig. Sånn som jeg husker det i alle fall.. Artig :) Det gleder jeg meg til! Og så skal vi på en sånn Zoo, dyrepark, som vi kjører gjennom. Det er skikkelig gøy, vi kan liksom kjøre gjennom en flokk med svære moskuser, skikkelig nærme løver, og stå 4 meter fra en sjiraff.. Eller stille seg på huk foran elefantene, så dyrepasseren blir sur på oss xD Hehe..

Hm. Mamma og pappa sier at det er jeg som må snakke i Spania, siden jeg liksom "kan spansk." Æsj.  Jaja, jeg gleder meg sykt i alle fall! Nå kan jeg bruke alle sommerklærne jeg ikke fikk brukt i sommer.. ^^ Hvis det blir fint vær...

Nei, men skulle ikke jeg pugge da? oO Da går jeg, da.. Føler jeg har blogget litt vel mye i dag, og særlig hvis en tenker på at jeg ikke har noen lesere. Jaja; gi en lyd fra dere, da, hvis dere i det hele tatt leser eller ser på noe av det jeg legger ut!

<3 fra Stine

Q: Noen som har spansk som tilvalgsfag? Har du vært i Spania før?

2 kommentarer:

erle sa...

sv; den er så fin, håper den fortsatt er i butikken når jeg får pengene mine! :)

mappi sa...

Jeg har vert i Spania før ja

Related Posts with Thumbnails