Sider

27. september 2009

Matte...


Ja. Jeg gjør matte i helga. Ikke det at jeg pleier å gjøre deg, for jeg er en stor motstander av det.. Men! Jeg gjorde ikke så mye forrige uke, såå.. Og dessuten har jeg prøve på tirsdag. Æsj. Og jeg som ikke skjønner noen ting! Dessuten har jeg bare en side igjen av skriveboka, så jeg får ikke gjort så mye uansett..

Meen.. Det går sikkert bra.. Håper jeg. ^^

Dette er forresten mitt forsøk på en konstruksjonsoppgave jeg ikke skjønte bæret av, og bare satt og klusset på.. -->
Men jeg troor jeg fikk den til ^^

Matte er egentlig et bra fag, sant? *-*

- Stine

Q: Hva synes dere om matte? Prøver? Skole? Konstruksjonsoppgaver? xD Geometri? Ja, du skjønner pointet..
   + Har du husket å sende inn spørsmål til meg? Det "nest-forrige" innlegget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoho, matten va vanskelig.. æ sug XD har du gjort alle oppgavan?

Ida A :D

Related Posts with Thumbnails