Sider

24. september 2009

Midimum :)

Hei! Igjen. Fint med kommentarer, bare så dere vet det! :) Trykk på "Kommentaarer," og så er det bare å skrive inn ^^ Enklere blir det ikke. Samme om dere bare skriver "Hei!" eller noe, så blir jeg glad :)

Men det var ikke det jeg skulle si... Nå har jeg sittet her en stund med lekser, og så kom jeg på midimum! Det har jeg ikke fortalt om (til hvem? oO)! Jaa.. Midimum er da en forestilling 10. klasse har vært år. Ganske gøyt, hæ? I alle fall; dette året er det oss. Og i dag var det første "Midimum-halvdag." Vi holdt på med litt sånne dramaleiker, og så på midimumen fra i fjor på dvd. Haha xD Genialt.

Jeg ble med på dansegruppa. Heh. Men jeg har også søkt på birolle, og skal på audition neste tirsdag/onsdag? Huff, gruer meg litt.. Og jeg synger ikke! Vi får sikkert en fin forestilling i år.. Håper jeg.

Hmm... Hva mer? Jo! Spanskprøven i dag gikk helt greit, den.. Og så ikke noe mer.

:) Stine

P.S: Haha xD Dette er en liten snutt fra midimum sist år. Det var den eneste jeg fant på youtube, men den er geniaal.. x]


Q: Har du noen gang vært med på en Midimum-forestilling? Eller en annen dramaoppsetning? Eller vært på scenen i det hele tatt? :)

2 kommentarer:

erle sa...

sv; haha, jaa :) takk :D

mappi sa...

Hei:-)
Jeg håper du har hatt en fin dag:-):-)

Related Posts with Thumbnails