Sider

25. september 2009

Heelg <3

Heei! Da er det endelig helg :) Og bare én uke til jeg drar nedover til Oslo. (Derfra-Torp-Spania.) Gleder meg! Men først er det enda en slitsom uke... Huff.

I dag hadde vi M&H, det vil si Mat & Helse. Vi lagde ørretpanne, spaghetti, scones og eplekake. Jeg var en to på gruppa vår som lagde eplekake. Nam nam :) Men jeg blee så mett. Folka klaget over hvor mye jeg sukket.. Men jeg kan ikke noe for det? Ble helt stappa, jeg. xD Etter matfri hadde vi norsk og samfunnsfag.. Jah.

Meen.. Nå er det helg! Og jeg kan slappe av, og se på film, og lese, og gjøre det jeg vil. Deilig :) Kommer sikkert til å dra til byen en dag for å kjøpe inn noen ting til Spania-turen. Bikini, solkrem, vannfast mascara og sånn :) Haha.

Og nå må jeg også bare sette inn noen glaad-sanger :) Kanskje jeg kan se på de på mandag når helga nettopp har blitt ferdig, og jeg har to prøver dagen etterpå? -.- Oog gym? Æsj, for en dag. Tirsdagen, altså. Men så har vi da dans senere også, da.. ^^

Jeg skal på audition for birolle på onsdagen. Wish me luck! :/

Mmm.. Det var alt. Kommer kanskje innom og skriver mer senere i dag/ kveld.

God helg folkens! Fint med kommentarer?
- Stine


Don't worry- be happy! Det er heelg.



"Always look on the bright siide of live.. Dudu-dudu-dudu-dudu.."
Den filmen er helt sær xD


Søøt <3 Sauer er kule, de.

Q: Hva skal du gjøre i helga?
P.S: Jeg har blitt med på konkurransen om "Goodie-bag" på bloggen >her<. Altså martinebugge sin. Håper nå endelig jeg vinner, men en skal vel ikke ha for store forhåpninger?

Og enda en konkurranse om "Goodie-bag." Yeey! :) >her< Altså iwordvomit sin. Skikkelig kult, hææ? ^^

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails