Sider

21. september 2009

Trøtt...

Trøttisen meg sitter her på gulvet for å skrive et lite blogginnlegg..

Øyenlokkene mine er så tunge at jeg snart ikke klarer å hokde de opp lenger, og stemmen min er helt whispery. Og hjernen min er helt avkobla. Ja, jeg skal på skolen. Og atpåtil er det langdag i dag. Vi starter halv ti og slutter halv fire. Bare masse fag i 6 timer! Huff...

Etter skolen skal jeg på piano; og det blir ingen suksess siden jeg ikke har øvd særlig lenge- lærerinna mi kommer til å bli sur... Jeg spiller forresten "Thank you for the music." Haha xD Men den er jo ganske fin, da!

Og forresten; Pappa har bursdag i dag! 46 år, og greier! Gratulerer, paps ^^ Vi vekket ham på senga (jeg, mamma og lillesøstera mi) med kakao, kaffe og kakao klokka kvart på sju i dag morges. Du kan vedde på at sangstemmene våre ikke akkurat var på sitt beste, men han fikk da sang, 'frokost', og gaver. Jeg hadde det skikkelig travelt i går kveld fordi jeg kom på at jeg hverken hadde pakket inn gaven ELLER skrevet kort. Men den ble da pakket inn, og kortet ble skrevet.. Selv om det ikke var et av mine beste c",

Etter vi hadde sunget, og kost oss litt i senga (huff, det hørtes feil ut), så sto de andre opp, mens jeg fortsatt lå og daffet i den gode senga til mamma og pappa. :) Og så sovna jeg, og våkna igjen ti over åtte..

Oj, nå er visst klokka snart fem over halv åtte! :O Nei, nå må jeg dra på badet og fikse morratrynet -og håret mitt.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails