Sider

1. oktober 2009

Oktober? Nå!?

Da jeg så på datoen i dag morges, var jeg helt; "Hva? 1.? Oktober? :O" Dessuten var klokka halv åtte, så jeg hadde litt dårlig tid..


Så! Folkens; det er høst. Regn og kaldt og ekkelt. Meen.. Det er jo fine ting med høsten og.. La meg se..

1) Du kan drikke kakao med krem og spise boller, og ha en unskyldning for det.

2) Du kan kle deg inn med alle de gode genserne, jakkene, vottene, luene, skjerfene fra i fjor.

3) Det er fine farger på trærne.

4) Det er snart halloween! :D

5) Snart vinter, og da mener jeg; jul! (Og bursdagen min.. =P)



Hmm.. Nå må jeg for alvor pakke, rydde rommet, og pakke mer. I kveld, så er det "Noe sosialt" med klassen- Vi skal se på film :)
Og den heter... Slumdog Millionaire (For et vanskelig navn). Jeg har sett den før, og den er kjempefin!


Poster Del 2 av spørrerunden senere i dag.



Traileren til en fin film^^


Nå skal jeg stikke og lage meg kakao. Ha en fin dag videre! :)
- Stine


Q: Har jeg glemt av noe som er bra med høsten? Fortell meg det! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KAKAO! (Y) Elsk:D Det laga jeg og meg i går! :D

Slumdog Millionaire.. enig i at det navnet er litt sært xD Men passer sykt bra til filmens handling da :O

Men du må kose deg med kakaoen din ^^ <3 Snakkes :D

Stine sa...

Jaa :D Kakao er godt ^^

Ja, det passer vel =P Faktisk, så gjør det det. Du har rett x]

Det skal jeg ^^ Snakkes, ja =P

Related Posts with Thumbnails