Sider

18. februar 2010

Anleis dag, dikt og bilder.

Hei!

I dag var en litt annerledes dag.. Hm.
Jo, for i førstetimen, hadde vi naturfag-prøve om Olje, miljø og klima. Det gikk passe.
Så hadde vi sånn "språkdebatt" i grupper i norsktimen. Sært.
Og såå.. solgte vi kaker i langfriminuttet - til inntekt for klassekassa!
Vi så "Pans Labyrint" i spansktimen. Utrolig creepy film! Usj, usj, usj. Føler meg kvalm bare jeg tenker på det.
Og i siste timen, samfunnsfag, gikk vi gjennom ting til prøven i morgen.
Og nå nettopp bestilte jeg pizza hit. Fordi mamma og pappa har glemt å si i fra at de skal på konsert og derfor ikke kommer hjem. Dessuten har vi ikke noe mat i kjøleskapet. Haha.

Men dette ble bare oppramsing. Hvordan skal jeg fikse det?

Jeg kan legge ved et dikt! Aha.
Øyeblikket
Dette var øyeblikket

hun hadde ventet på,
og det var da

hun lukket øynene.
Vel, vel, vel.. Og så kan jeg jo legge ved et bilde:
Denne synes jeg er litt søt.
Men haha, litt irriterende også.

And another one:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Creepy.
 
Sant, sant. Men da må jeg dra! Og gjøre matte.. Og så lese til prøve =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kakeee <3

Hanne sa...

Ble det egentlig nå mye penger til klassekassa ?

Related Posts with Thumbnails