Sider

2. februar 2010

Vampire Diaries

Jeg har blitt helt hekta på den serien, jeg! Den er bare såå bra.

Folk sier "åh, den er jo bare en kopi av Twilight." Men! Husk dette; The Vampire Diaries ble skrevet FØR Twilight. Men ble filmatisert etter. Sånn er den saken.

Jeg må ærlig innrømme at jeg liker Twilight best. Så søtt! Men det er mer action i VD, og vampyrene virker mer som "vanlige folk." De kan bli skadet enklere og alt det.



I VD, kødder de mye mer twilight også, da. Det er litt artig, da. Og litt irriterende. F.eks. den scenen der Damon leser i Twilight og sier "They've got it all wrong..." Haha x]

Det er veldig mye hysteri rundt vampyr-saker nå. Men det er da en trend. Og det er tøft. Jeg i alle fall skal definitivt lese Vampire Diaries.

Serien går på TvNorge på onsdager klokka 20:30. Just so you know. Du kan også søke etter serien på SurfTheChannel, og andre slike sider. Hehe. (a) Men det er jo egentlig ikke så lovlig xD Og dessuten ikke bra kvalitet. OG nå er mange fjernet. Serien anbefales virkelig!
Related Posts with Thumbnails