Sider

3. februar 2010

Vandrekonsert

Hei!
I dag var det "Vandrekonsert" på kulturskola. Det vil si at publikum blir delt opp i grupper, og blir guidet rundt gjennom forskjellige rom for å se ulike innslag.

Jeg var med på dette. Jeg - vi- danset den Blå-og-hvit-dansen jeg har snakket om tidligere. Det var veldig artig! Vi måtte danse dansen 7 ganger, så vi ble ganske slitne og varme etterhvert. Dessuten var gulvet absolutt IKKE til å danse på. Det var sånn ruglete fliser, skittent, hakkete gulv. Det var rett og slett en lukka gang vi danset i. Og det var liten plass. Men det gikk bra!

Vi danset bak, rundt, under, foran slike "plast-forheng." Der er meg. Haha. Til venstre

Me again.

and again. Ser du det jeg har på meg!? Det er det skjerfet jeg har skrevet om. Det var så utrolig digert, så jeg bestemte meg for å kunne bruke det som "kjole."  Men slapp av- jeg har singlett under!

Vi tilpasset oss til det rommet vi var i, og det gikk kjempefint. Haha, publikum stirret. Det var litt ubehagelig. Men morsomt også! Vi fikk i alle fall god respons.

Artiig!

Men nå er jeg utrolig sliten. Så jeg skal slappe av litt. Dusje...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails