Sider

15. februar 2010

Bla-bla-innlegg med en kvalm video

Hei!
Nå sitter jeg her med musikk på ørene og eh.. vurderer å gjøre noe lekser. Og da blir det ikke gjort. Men! Jeg må se og komme igang. Vi har en Hamsun-oppgave som jeg må gjøre.. Kanskje jeg skal gjøre den. Vel, det blir i alle fall snaaart..

Jeg var på piano i dag. Og jeg spilte River flows in you. Og jeg fikk faktsik skryt. Wow! Haha.
Men nå blir dette bare enda et "hva jeg gjorde i dag-"innlegg.

Hva skal man da skrive om? Man kan skrive om aat... man skal dra nå. Og liksom gjøre lekser.

Nei, huff. For et dårlig innlegg! Sorry. Inspirasjon, kom, kom, kom til meg!

Men forresten;

«Physical» av Olivia Newton-John har blitt kåret som verdens mest sexye sang. Haha. Den videoen var kvalm!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails