Sider

9. februar 2010

. . . *Sjokk!* *Stress!* Jeg skal til...

tannlegen i morgen.
Det kom som et sjokk.
Jeg bare satt her og gjorde matte og så kom jeg på.
Shait! Jeg har tannlegetime i morgen.
Klokka 08:45. På morgenen.
Oj! Det hadde jeg glemt..



Så, ja. I morgen skal jeg til tannlegen.
Og jeg har ikke sagt i fra til noen.
Vi har i tillegg matteprøve i morgen.
Noe jeg ikke har øvd til, siden jeg druknet meg selv i stress.
Huff, jeg liker ikke tannleger.
Og jeg liker ikke at dette innlegget ble sånn
linje
for
linje.
Det er irriterende.
Kanskje dette kan være et ubundet dikt?
Nei, nå babler jeg bare.

Huff, jeg gruer meg.
Men jeg skal sette meg på den bussen
og bore de hullene jeg sikkert har.
Så komme tilbake på skolen.
Og ta matteprøve.
Og ha gym.
Æsj.
Kunne jeg ikke fått time i de timene i stedet?

Jaja!
Da stikker jeg.
I dusjen.
Skritt
for
skritt.

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails