Sider

9. februar 2010

Uninteresting

Vet du en ting!? Det er tirsdag i dag.
Wow.

Og det betyr egentlig at jeg har dans. Men så kom det en melding fra kulturskole -via mammas tlf, hvorfor sender de den ikke bare til meg? oO- "Vi må dessverre avlyse danseundervisning i dag." Æsj!

Jeg hadde sett fram til den timen, jeg. Dansing er gøy! Men jeg ble igjen på skolen etter .. skolen uansett, da. Får til å jobbe så mye bedre med lekser da.

Og forresten! Jeg hadde spansk-framføring i dag. Jeg fikk helt jernteppe. Usj.

Wææ! Huldra! Run for life!
Håret mitt er gøy, tenk. ><
Basket i gymmen. Yeey! -.-

Ganske... dårlig dag egentlig. Men jaja! Må fokusere på det positive =D Jeg lever.

Sorry. Dette ble et lite interessant innlegg om en lite interessant dag. Matteprøve i morgen. Det skal gå bra!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails