Sider

1. februar 2010

P'n'P: Jeg mangler inspirasjon

Jeg gjør seriøst det.. Har ingenting å skrive om for tiden. Noen som har noen ønsker? Værsåsnill, jeg ber dere.. Trenger virkelig tips!

Og siden jeg ikke har noen inspirasjon, kan jeg bare legge til noen "inspiring images" fra weheartit.


Tøffe, hva? Jeg elsker virkelig bildene som ligger på weheartit. Folk er så flinke!

Oog.. Siden jeg ikke ga dere en P'n'P på lørdagen, kan jeg gjøre det nå. Et dikt for you + mange bilder over;
Inspirasjon


er som en syngende fugl
som ikke trenger være
verken hvit eller gul
Inspirasjon
er som en utrolig vind,
som blåser fra intet
og inn i ditt sinn.
-Gro Jeanette Nilsen

Dette diktet passet ganske godt til innlegget, gjorde det ikke?

Meen.. Leksene venter. Adios!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails