Sider

5. februar 2010

Nå er det helg! + en avatar som aldri blunker

Åh, herregud. Fant dette på youtube i stad;



Det er ikke det hun sier så gjør det så omg-ish, men at hun har sånne store øyne. Wee!
Jeg tror jeg vet hva hun har gjort, da! Hun har malt øynene på øyenlokkene sine. Og det var utrolig bra gjort! Og veldig weird å se på. Avataren bluker jo aldri jo! Haha.
Men den videoen var egentlig ganske sær.
Yeye.

Men anyways... Nå er det helg! Og denne helga skal jeg bruke på å slappe av. Og rydde rommet.. Heh. Det er bomba igjen- som vanlig.

I dag har jeg laget et relieff av keramikk på Kunst og håndtverken, jeg har sendt inn søknad til videregående, og jeg har hatt RLE-prøve. Skummmel, skummel dag.

Meen.. Ha en god helg!
That's an order!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails