Sider

11. februar 2010

Elevkvelden i går

Hei!
Det ble et veldig "hastig" innlegg i går. Jeg hadde det litt vel travelt.

Jeg må bare oppsummere dagen først: norsk-naturfag-spansk-nynorskskriving. Pc'n min fungerte ikke. Så jeg måtte sitte litt igjen etter skolen.

Okey. Gårsdagen. Klassen min bestemte seg for å holde en elevkveld for sjuende klasse. "Bli kjent kveld." På denne måten skulle vi også tjene en del penger. Vi tjente noe, men ikke nok etter min mening.

Kvelden gikk ut på at vi i klassen sto på forskjellige poster og var "vakter," så kunne barna gå rundt og prøve ut ting. Haha, det virka feil. Men vi hadde altså dansematte, guitar hero, singstar, "kortrom," diskotek, kiosk osv... Jeg var vakt med noen andre på dansematte-rommet. Det kom ikke så mange dit, egentlig. Men passe. Og de fleste var gutter, faktisk!


Haha. Og ikke så utrolig flinke alle sammen. Men de prøvde! Og det er en bra ting =D De trengte endel hjelp til å styre og sånn, da. Så det gikk kvelden min ut på; å ta av seg skoa, og trykke på matta.

Kvelden varte i 3 timer for dem. 5 ++ for oss. Vi måtte rydde. Og vi rydda bra. Vaskerne var såå stolte!

Jeg synes egentlig det ble en vellykket, kveld, jeg. Selv om jeg fortsatt er dønn sliten.


1 kommentar:

Hanne sa...

Det var en skikkelig koslig kveld !
Liker måten du skriver på , Stine : )

Related Posts with Thumbnails