Sider

24. februar 2010

Hjemme fra kinotur. Gjett hva jeg såå?

Nå fungerer endelig denne greia.
Hei!

Nå er jeg hjemme fra kinotur. Og jeg så ikke Sherlock Holmes, som jeg først trodde. Etter mye om og men, fram og tilbake, diskusjoner, trekking osv, landet vi på Percy Jackson and the Lightening-thief. Eller "og lyntyven" på norsk.

Men før vi landet på denne filmen Artig. Landet. , var vi litt på shopping. Og gjett hva jeg kjøpte? Ikke klær! Wow, sant? Jeg kjøpte bare masse bøker og DVD'er. Wow, sant? Denne gangen; ironisk. Jeg kommer nå hjem med fire dvd-er og tre bøker. Så nå har jeg litt å gjøre. ENDA flere bøker på leselista mi. Men disse kommer sikkert lenger opp enn de andre.


Tilbake til filmen! Det er er sagt at dette er en HarryPotterLookAlike, men jeg synes ikke helt det. Selvfølgelig; den hadde noe av det samme innholdet, men det er det som må til nå ikke sant? Nå er fantasy i skuddet.

Filmen var litt.. heh.. skummel av og til, men den var også veldig spennende. En interessant vri. Jeg vil også være halv-gud!! Men; for en irriterende slutt. Du må nok se filmen for å skjønne hva jeg babler om.

Anyways; dette er traileren:

Artig, artig.

Løp og.. kjøp?
See!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails