Sider

23. februar 2010

Slalom, slalom, slalom

Hey!
Da sitter jeg her og ser på Gossip Girl season 2, og har gjort det nesteen hele dagen. Men jeg har en unnskyldning; jeg føler meg ikke riktig bra. Det har sikkert noe å gjøre med hvor kaldt det var på hytta i helga. 26 kuldekrader, huffameg. I alle fall da vi dro i går.

Men anyways! Back to.. det jeg skulle skrive om. Det er vinterferie ikkesant? Og med vinterferie kommer... skiturer. Usj. Og det er virkelig ikke meg. Men jeg var heldig; vi kom oss ut på en skitur i helga, men på grunn av 20 minuskrader og vind, snudde vi etter 10 minutt. En skikkelig hardbarka familie, sant?



Så.. resten av helga tilbrang -skrives det sånn?- vi inne, drakk kakao og leste bøker. Og så tonnevis med OL. Men vi fikk i alle fall litt familietid. .......

Men én ting gjorde vi som var helt uventa. Vi skulle liksom dra på slalom. Hele familien sammen. Og ingen av oss var så særlig proffe for å si det sånn. Og jeg -du har lov til å gispe, og slå hånda for munnen- har aldri i mitt liv stått på slalom. Og vurderte det ikke heller. Slalom liksom? Meg? Ehe? Ikke bra match.

Uansett... Jeg ble tvunget ut. Dratt inn på ski..bua eller noe, og der måtte jeg gjennom mange slike flaue spørsmål som "hvilken skostørrelse har du?," "hvor mye veier du?" og "hvor høye staver trenger du?" før jeg tilslutt fikk slalomutstyret jeg ikke visste hvordan jeg skulle bruke. Eller få på meg i det hele tatt.

Men jeg fikk da på meg skoene. Og selvom jeg følte meg som en hvalross, og sikkert brukte tjue minutt på å skjønne hvordan jeg skulle få på meg skiene, sto jeg da der til slutt. Helt uvitende om hva som skulle komme meg i møte.


Ikke akkurat meg, men..

Skiheisen. Marerittet. Selvfølgelig sto jeg i barnebakken den -de, alle de- første gangene. Og den heisen er utrolig rar. Du skal liksom bli trukket opp, mens du holder en .. pinne som er like lav som knærne dine. Men det gikk da bra. Til slutt. Etter et fall. Hihi.Og nå har jeg utrolig vondt i noen muskler bak på ryggen etter all den .. heisinga.

Tilbake til slalomgåinga! Jeg klarte det på den tredje runden. Og jeg er stolt! Jeg har utfordret meg selv. Og det er vanskelig for meg. Jeg er ikke den typen som prøver nye ting hele tiden.

Og faktisk... jeg må innrømme at det var litt artig. Barnebakken, altså.

Da skal jeg tilbake til GossipGirl.
XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

sv; Takk for kommentar :) jeg vil også begynne på dans :) virker så morsomt med dans :)

Related Posts with Thumbnails