Sider

31. oktober 2009

Bø! Vart du skræmt no?

Hohohooo! I dag er det halloween. 31.oktober; en dato alle barn gleder seg til, og alle voksne gruer gruer seg til. En dag da barn skal gå rundt og tigge godteri av voksne som har kjøpt inn masse. For ikke å få veggen smurt inn med egg.



Skummel, hva? haha..

Jeg går ikke lenger halloween. Eller; jeg gjorde det i fjor, men ikke i år. I dag skal jeg og ei venninne treffes, sminke oss skumle, og se på film. Det blir gøy! :)

Har nettopp kommet hjem fra  byen der jeg kjøpte meg et par sko. Og nå skal jeg rydde rommet. Wohoo! Men..

Ha en happy halloween!
Bø!
- Stine

Q: Hva skal du gjøre i dag? Hva synes du om halloween?

PS: Blogspot er klikko. Tar veldig lang tid å komme innpå. Kjipt. Håper det ordner seg snart.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails