Sider

17. oktober 2009

Fire stjerners middag?

Heia :)
Nå sitter jeg her og ser på "fire stjerners middag," spiser pizza og bare slapper av. Det er egentlig bare det jeg har gjort i hele dag, det; slappet av ^^ Det er deilig, da!

Og så har jeg ryddet rommet. Det var ikke så deilig.

Forresten; søsteren min har bursdag i dag! Og NÅ kan jeg si hva jeg ga henne. "Hanna Montana the movie," og en "bok" jeg har skrevet selv. Haha. eg skriver en liten del hver bursdag, og jeg begynte da jeg gikk i fjerde. Så jeg har holdt på en stund. -Men det er kos, da.



Haha XD Hvorfor dette bildet?

Egentlig har jeg syntes den "Fire stjernes middag" har vært helt tullete. Rart konsept. Men nå.. Som jeg faktisk har gitt den en sjanse, så er den faktisk litt kul. Jaja.. 

Da stikker jeg! Eller.. Da ser jeg videre på tv.
- Stine ^^

Q: Har du sett "Fire stjernes middag"? Hva synes du om den?

1 kommentar:

Mari :) sa...

så kos^^

Related Posts with Thumbnails