Sider

14. oktober 2009

Vil du ha is?

Jeg hører isbilen! xD Den skal jo ikke synge og kjøre rundt og tilby is midt på kalde og mørke kvelden? Kanskje ikke så bra for penga? Men nå stoppet bilen, så det kan hende noen ville ha is? Og nå begynte den igjen. Kanskje ikke..

Haha.. Den sangen er litt søt, da. Du-du-du-du.. Gode minner knyttet til den. Da jeg var liten og desperat etter is, og drev og sprang som en gal etter lyden- rundt i alle gatene her for å prøve å finne bilen. Det var ikke alltid jeg rakk det. Da ble jeg lei meg. Men da jeg klarte det, hoppet jeg av glede for at jeg hadde brukt opp alle pengene mine på usunn og god is :)

Bare det jeg ville si, egentlig. Ble helt overraska da jeg hørte lyden.


Ntaa.. xD Fant ikke noe bedre, men den var litt gøy, da.


Blogges!
- Stine

Forresten; nå er det varmere her. Ovnen står på fullt.

Q: Har du noen gode minner knyttet til isbilen?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails