Sider

25. oktober 2009

Home, sweet home

Borte bra, men hjemme best, ikke sant? Så.. Det er en stund siden jeg kom hjem nå, men jeg følte ikke for å poste et innlegg akkurat da. Men here I am!

Jeg har sittet og sett "Twilight" i bilen på veien hjem. Jeg elsker den! ^^ Jeg har sett den såå mange ganger, og lest hele serien.. (Men bare én gang, og det minner meg på at jeg bør lese den på nytt igjen snart..) Og snart kommer også New Moon på kino. Det blir gøy.
Men! Nå må jeg stikke. Skal se "Blanke ark." :)

Forresten! Har du husket på å stille klokka én time tilbake? Det holdt jeg på å glemme.




Ciao!
- Stine

Q: Hva synes du om Twilight?

___________________________________________
Okei. Sorry. Jeg sletta det jeg skrev om Twilight. Det var ikke ment dumt mot noen. Unskyld hvis du følte det sånn. Jeg innrømmer at innlegget var litt slemt.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails