Sider

11. oktober 2009

Hjemme igjen?!

Heisann på dusann :)

Som du sikkert skjønte fra overskrifta, er jeg hjemme nå. Oog.. Jeg fikk skikkelig kuldesjokk! Men heldigvis regner det ikke her oppe i Trøndelag, som det gjorde på Torp.

Jeg måtte stå opp klokka tre i natt, jeg. Og har ikke fått så mye søvn siden. Flyet skulle gå kvart på sju, så vi måtte dra så tidlig. Sånn var det bare; livet er ikke alltid like enkelt. Det var skikkelig trist å si hadet til farmor, "kjæresten hennes" og hundene.. (De heter forresten Roy og Peewee og er skikkelig søte^^) For; jeg treffer dem jo ikke så ofte, og det kommer til å bli lenge til.. Men! Jeg fikk da i alle fall en uke nå.

Så.. Altså; vi landet på Torp i 11-tida, og etter det har vi bare kjørt og kjørt, og nå er vi endelig hjemme. Nå skal jeg ta meg en kjapp dusj (vannet svikta oss igjen i Spania), og dra og se på Blanke Ark. Jeg missa forrige episode.. -.- Åh! Ja, jeg er forresten med i den serien. Gøyalt ^^


Her er en skikkelig trøttis som ikke vil vise ansiktet sitt,
og dekker til håret med noe godt og varmt. ^^

I morgen er det skole. Yeey ^^.

Ha det på badet! (Haha, så flink jeg er..)
- Stine

PS: Kommer til å skrive litt om de siste dagene i Spania i morgen..
PS2: Den "Bloggurat"-greia fungerer ikke som den skal; bare så du vet det x]
PS3: Åh! Vi tok bilder. Kommer til å legge ut noen av dem også. Sjiraffer og elefanter! OG flodhester og nesehorn. Kult, hæ?

Q: Jeg skal fikse litt på "designet;" noen ideer?
Q: Hva har du gjort i det siste? (et veldig originalt spørsmål)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails