Sider

13. oktober 2009

Denne dama er genial!

Kandee Johnson. Det er dama jeg snakker om.

Hun er ikke bare morsom, og en flink danser, og en flink sanger, hun er en utrolig flink eh.. makeup-artist! Hun er veldig, veldig (og da mener jeg veldig) flink til å legge sminke, og jeg har blitt helt hekta på å se på videoene hennes; helt sant. Hun er også såå flink med hår.

Men; selv om hun har en lysende karriere, sminker kjendiser, tjener mye, har mange fans, og synlig er naturlig pen, har hun føttene godt plantet på bakken. Hun har barn, tar godt vare på dem, og lever et normalt liv som alle andre.

Hun er dritkul, sorry meg. Du bare må sjekke innom henne! Videoene hennes er ganske lange, men det er virkelig utrolig hva hun klarer. Hun gjør ikke bare vanlig sminke, men også kostyme sminke. Her er "Poison Ivy." Fra Batman. Genialt :)

Forresten; engelsk er språket!



Blogges!
- Stine

Q: Hva synes du om henne? Har du noen ganger sett en video av henne?

1 kommentar:

Stine sa...

Okey.. Det virker som om ingen skriver kommentarer, om ikke andre har skrevet en først. Så jeg prøver på en ny taktikk; jeg skriver den første kommentaren! :O

Så... Jeg elser kommentarer! :D

Related Posts with Thumbnails