Sider

26. oktober 2009

Musikk fra en film som aldri ble vist

Dette er en tittel på en sang. Mange som misforstår der. Da jeg spurte pappa om han hadde hørt den sa han bare "hæ? Hva slags musikk?" Hah.. Men det er da altså  sangen  som heter Musikk fra en film som aldri ble vist. Den er skikkelig fin! Og jeg spiller den på piano nå.

Den er lagd av Rolf Løvland, som er virkelig flink! Han er den samme som har lagd "You raise me up," og "Songs from a secret garden." (Den spiller jeg også på piano..)

Jeg har akkurat startet på sangen, så jeg kan den ikke så godt. Men jeg legger ved en film av en annen som spiller den på piano. Og jeg skal få den til etter hvert!
Den er egentlig litt vanskelig..


Fin, hva..? Jeg liker sånne rolige sanger på piano, jeg..

Men nå må jeg virkelig slutte å drømme, og fortsette på RLE'n. Skal ha en framføring i overimorgen. Jadda. Det går sikkert bra.

Lalala!
- Stine

Q: Har du noen gang hørt sangen?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails