Sider

1. oktober 2009

Siste innlegg før ferien

Heihei :)


Dette blir da mitt aller siste innlegg før jeg drar til Spania. Jeg gleder meg veldig, og håper det blir en bra tur. Jeg kommer til å blogge litt om turen når jeg kommer hjem. Men nå bør jeg egentlig pakke ferdig, for vi drar rett etter skolen i morgen. Altså; halv 3 eller noe.. Og da skal vi kjøre ned til Oslo.. Lang vei =/ (Den kan forresten hende at jeg kommer inn på nettet i Oslo, for der skal vi bo hos tanta mi)



På morgenen søndag, kjører vi til Torp og tar flyet derfra og til Alicante. Og da er vi i Spanien :) Meldt fint vær, så det håper jeg det blir.. Sool! <3


Filmkvelden med klassen var forresten fin, den.. Selv om jeg ikke hørte så mye fordi folk hadde bestemt seg for å snakke og le hele tiden.. Meen! Det er jo en sosial greie, såå..


I morgen har vi "Rus-dag" på skolen. Da skal vi lære om hva rus kan gjøre med en osv.. Det blir sikkert.. lærerikt.


Men! Nå skal jeg virkelig gå. Masse pakking som venter på meg- pappa sier at jeg har pakket for mye!- Så.. Bye-bye for nå! Og håper dere får en fantastisk høstferie!
- Stine



Her er da den andre delen av spørrerunden. Takk-takk :)

Q: Hva skal du /har du gjort i høstferien? Hva syns du om denne delen av spørrerunden? :)

5 kommentarer:

Rona sa...

Vi har ikke høstferie -.-" De kaller det bare for det siden vi avspaserer denne fredagen... Og da har vi tre dagers fri D:

Anonym sa...

God tur til spania!:D
Kerry ^^,

Mari^^ sa...

God tur til Spania!<3^^
Stor klem fra Mari:D

Mari^^ sa...

Føler meg skyldig for den snakke og flira greia på filmkvelden^^

Stine sa...

Mari; Neeida! ^^ Mange, det xD Kan jo ikke forvente at en diger overhyper klasse skal være stille en hel film?

Related Posts with Thumbnails