Sider

7. oktober 2009

Her er det varmt

Heihei! :)

Jajaja, jeg vet; jeg sa at jeg ikke kom til å skrive i bloggen her i Spania, men her sitter jeg da foran PC'n til farmor. En ganske treg en, men en data like fullt.

Det er skikkelig varmt her- jeg smelter nesten bort, og dessuten har jeg fått soleksem av alle ting. Men! Åh, så deilig! Etter en hel måned med bare regn-regn-regn, så er det utrolig deilig med sol og varme. Og det er også fint å kunne bruke sommerklær igjen. Men, dette vil jo ikke vare.. Har jo allerede vært her i tre dager, og er nå på den fjerde. Da er det bare å nyte!

Hm, jeg kan jo skrive opp hva jeg har gjort de siste dagene..

Tirsdag: Vi var ved bassenget det meste av dagen, og bare slappet av og koste oss.. Senere på ettermiddagen, dro vi til Benidorm. Der var det kult! Vi gikk rundt og kikket i butikker, kjøpte oss is, og så oss rundt. Vi spiste middag på en ordentlig tapas-restaurant der jeg faktisk snakket spansk! :O Og forresten: vi kjøpte også mye godteri.

Mandag: På mandagen var vi på stranda hele dagen- namnam! Skikkelig varmt i lufta, men litt kaldt i vannet.. Hehe. Jeg og lillesøstera mi prøvde å fange fisk, men vi fikk ikke tak i noen x]


Søndag: Vi var her i cirka halv tre-tre tida, etter en lang flytur. Folka på Ryanair var skikkelig strenge, og maten vi kjøpte var ikke særlig god. Men, men.. Da vi kom ut av flyet, fikk jeg et skikkelig varme-sjokk. Etter at vi hadde "installert" oss i leiligheten, dro vi og badet i bassenget. Og det var det, egentlig. Nei, jo.. Vi gikk da også til Alfaz og spiste på kinarestaurant. Vi bestilte så mye at vi ikke klarte å spise det opp.


Jaaa... I dag, har vi egentlig bare vært i bassenget. Det er liksom det vi gjør på starten av dagen; bader; fordi det er så varmt ute.

Vannet har vært borte de siste dagene, så jeg har ikke kunnet dusje ut saltvannet, og klorvannet.. Skikkelig krise! Men i dag kom vannet tilbake, så det var deilig med en dusj. Haha xD

Ellers; hver dag har jeg gått tur med hundene til farmor og kjæresten; det er koselig. Går ikke så fort da, men.. I dag var det forresten en fyr som snakket på spansk med meg. Om hundene, da. oO Jeg skjønte ikke så mye, men klarte å stotre frem noen svar.



Oj! Det er en ting jeg glemte å nevne. Aqualandia er stengt for sesongen.. Stengte i september. -Det er visst for kaldt for spanjolene å bade nå. Hmpf... Jeg ble knust!

Meen.. Terra Mitica er åpent denne helga, så vi drar dit på fredag. Og zoo-en er åpen på lørdag, så da drar vi dit.


Dette ble et ganske langt og meningsløst innlegg, men jaja.. Skjønner godt hvis ingen har lest hele.


Adios
- Stine

Q: Vært i Spania? Hva har du gjort de siste dagene?

1 kommentar:

Ida, Thea Margrethe sa...

Høres bra ut! ; )
Vi utfordret deg på bloggen vår ; )

Related Posts with Thumbnails