Sider

18. oktober 2009

Puh. Nå ble det stille her

Ja. Hei!

I dag har det vært bursdag i huset. "Voksen-bursdag" som vi kaller det, eller da rettere; "familiebursdag."
Det er da koselig, da! ^^ Får samlet hele familien, bablet, og spist masse sukker. Jeg har spist for mye sukker, jeg klarer rett og slett ikke mer.. Og det sier en del x]

Det er lillesøsteren min som feiret, og masse folk kom på besøk.  Morsomt ^^ Det gikk egentlig veldig fort.

Jeg skulle egentlig ha vært med på en forestilling i forbindelse med "TV-aksjonen" i dag,  men det rakk jeg ikke.. Jeg har litt dårlig samvittighet for det; håper det gikk bra med resten av dansegruppa? Og resten som var med? Vi ga i alle fall masse penger til bøssebæreren som kom! Alle besøkene ga, og da ble jeg stolt! ^^

Vel.. Nå har vi ryddet litt, så nå skal jeg se en film eller noe. Slappe av.







Ciao!
- Stine

Q: Hva har du gjort i dag?
Q: Har du støttet TV-aksjonen med noe?


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails