Sider

14. oktober 2009

Jeg fryser av meg fingrene.

Heia :)

De siste dagene har det vært så kaldt, at det har vært rim på trappa og glatt på bakken. Jeg har pakket meg inn med skjerf, hansker og boblejakke og sitter nå på rommet og hutrer. Fingrene mine er stive av kulde, men jeg har satt på ovnen, så kanskje det blir bedre etter hvert.

Men, huff! Så kaldt det er her. Mye mer annerledes enn det det var i Spania. (Forresten; skriver om de siste dagene så fort jeg har lastet inn bilder.) Her får jeg kuldesjokk hver gang jeg går ut av huset.

Likevel skal jeg ikke fortvile! Kulde betyr at snøen snart kommer, snø betyr vinter, vinter betyr snømenn og aking, og snømenn med nisselue på får meg til å tenke på jula. Det er snart jul, folks! Og bursdagen min er 11 dager før jul, så det er en ting til å glede seg til. Hvis jeg ikke tenker på hvor kald jeg er og glatte veier..


Det er 71 dager igjen til julaften! :D Oj! Ja, jeg vet, jeg vet. Det høres ikke akkurat så lite ut, men dagene raser forbi! Hvor ble det av høsten egentlig? Jeg rakk ikke peiskos med kakao og boller! =/

Nå skal jeg begynne på leksene, vel..
Så..
Hutrende Hilsener Hhh..
- Stine

Q: Hvordan er været der? Gleder du deg til jula? ^^ Hva synes du om vinteren?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails