Sider

28. oktober 2009

OD-dag i morgen!

Heihei!

I dag har vært en helt vanlig skoledag. Jeg hadde framføring i RLE- skummelt- men det gikk bra. Og etter skolen dro jeg hjem til ei venninne, skikkelig koselig! <3

Jeg har også vært litt småsyk i dag.. Du vet sånn "borte": at det føles som om hjernen din er skrudd av. Og bihulene er tette, øynene slørete, og halsen tett.. Og vondt i hodet. Kanskje det er svineinfluensa?! Neeida.. Det kan det ikke være.

Men i alle fall! Det er OD-dag i morgen. Operasjon Dagsverk. Dette er et skikkelig bra konsept synes jeg, og håper så mange som mulig deltar! Jeg skal jobbe på en bokhandel; Ark, og de pengene jeg tjener; 200 kr; går til en spesiell organisasjon. I år går det til utdanning av funksjonshemmede. Skikkelig bra formål!

For.. Hvor mye ødelegger det egentlig for oss?; Hvis vi bare bruker ÉN dag av utdanninga vår for å tjene inn penger til andres utdanning.. Da kan de personene som får hjelp, klare seg resten av livet! Vi redder liv med OD- dagen! (Haha, det var litt å ta i, men det er jo sant, da.

Det er alltid litt rart å gå inn en plass og mumle; "He-heei.. Det er jeg som er Stine. Jeg skal jobbe her i dag, jeg.." Og føle seg skikkelig liten og uvitende. Men etterhvert blir det skikkelig koselig.

Og.. Vi hjelper ikke bare folk med utdanninga si, vi blir også en erfaring rikere.


OD-ting vi fikk på skolen i dag og et hjertebilde xD
Haha.. Ikke døm meg. Dette ble satt skikkelig fort sammen i Picasa.


Byee
- Stine

Q: Hva gjør du på OD-dagen?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails