Sider

9. oktober 2009

Terra Mitica- here I come!

I dag er det tid for ville berg-og-dal-baner, svimlende karuseller og sug i magen! Haha :) Vi skal til Terra Mitica. For dere som ikke vet det, er det en stor.. opplevelses-park/ digert tivoli. Det blir artig ^^ -Jeg kommer sikkert til å bli utrolig kvalm, men..

Slenger med et bilde;








Deilig <3
Haha; ser skummelt ut, da.










Så kan jeg vel fortsette på dag-boken;

Torsdag: Vi var ved bassenget og dro til Alfaz på formiddagen, og dro til Alicante på ettermiddagen. Der spiste vi middag, og så oss rundt. Det var en utoolig kul park inni den byen (haha), tok noen bilder der. Jeg kommer til å legge inn de når jeg kommer hjem. Det blir ikke så mange bilder, da, siden pappa glemte å lade opp kameraet før vi dro; jadda.. oO

Åh! Det var noe skikkelig skummelt som skjedde i Alicante. Da vi sto utafor restauranten og ventet på at den skulle åpne, hørte vi plutselig et "klask" bak oss, og så kom to menn løpende forbi oss. Han ene hadde blitt slått av den andre så brillene føyk! (Fra nå av heter han brillemannen) Mannen drev og trua brillemannen og snakket som en foss på spansk til ham. Brillemannen tok "henda i været" og så oppriktig redd ut. Mamma plukka opp brillene, ga de til pappa, som ga de til brillemannen. (Det kunne jo ha ført til noe mye mer!) Da begynte brillemannen å løpe vekk fra mannen, og mannen sparket ham. Og så skjedde ikke mer, men det var utrolig skummelt!


Onsdag: Bassenget på formiddagen, og så dro vi til gamlebyen i Altea på kvelden. Der var det utolig fint! Skikkelig kardemomme-by. Å, så romantisk stemning^^ Kan ikke beskrives, men jeg vil gjerne tilbake dit!


Meen.. Nå må jeg stikke; vi skal spise, og så etterhvert dra til Terra Mitica. Yeey ^^

Hasta luego!
- Stine

Q: Har du opplevd en "slosskamp" eller noe liknende før? Hva har du gjort de siste dagene?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails