Sider

30. oktober 2009

Hjemmebakte rundstykker er godt :)

Okei. Hei! :)
I dag.. var jeg på skolen. Jeg hadde egentlig vurdert å bli hjemme, siden jeg er såå syk, men dro til skolen likevel. Jeg tror det er senhøst-forkjølelsen som er på vei. Æsj. Det er ikke så morsomt.
Vondt i hodet, halsen, slapp og bare "borte." Oj! Jeg har svineinfluensa!

Nei. Det håper jeg virkelig ikke.

Nå kom jeg på en ting. Så mye styr det er rundt svineinfluensaen, da. Tror jeg skriver et innlegg om dette senere en gang.

Så. Idag hadde vi mat og helse den første halvdelen av dagen. Da lagde vi suppe og rundstykker. Jeg lagde horn. Det ble skikkelig godt! Og jeg har fortsatt noen igjen, som jeg skal spise.. nå.


<3

Host, host.
- Stine

P.S:
Møter du Ole Brumm i skogen,
kan du godt si hei,
men møter du Nasse Nøff,
da må du løpe din vei.

Genialt.. Nasse Nøff er da en gris. Svin. Svineinfluensa. Skjønner?

Q: Hva har du gjort i dag?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha xD
"Genialt.. Nasse Nøff er da en gris. Svin. Svineinfluensa. Skjønner?
"

Related Posts with Thumbnails