Sider

27. oktober 2009

Har dere noen gang blitt sittende fast i en heis?

Det har ikke jeg. Men det skjedde i dag i dansetimen... Bilder nederst.

Vi skulle danse i en heis. Det virket jo skikkelig kult, og vi dansa inne i den mens den dro opp og ned. Det så skikkelig kult ut, og vi "lagde masse planer" for hvordan det skulle være osv.

Dette gikk bra en stund, helt til heisen stoppa. Midt mellom første og andre etasje. De inni heisen hadde vært litt smarte, og hoppa inni heisen, så den stoppa. Stakkar folk. I starten, var det egentlig litt artig, og vi lo, men etter 10 minutt var det ikke morsomt lenger. Der satt de fast (tre stk), og visste ikke hva de skulle gjøre. Med skikkelig tung luft. Og vi fikk ikke rikket dem av flekken..

Jeg skjønner godt at de fikk klaus. Det hadde jeg også kommet til å få. De kontaktet på nytt og på nytt en sånn "heis-vakt"; en mann som svarer når du trykker på nødknappen. Han sa han skulle sende noen.

Etter 40 minutt, kom det en vaktmester som redda dagen. Heisen kom seg sakte opp mot tredje etasje, og de kunne gå ut.

Slik endte heis-dans-prosjektet. Vi får ikke lov til å danse mer i heisen nå. Selvfølgelig.

Jeg må bare si det igjen; stakkar folk! Jeg synes dere taklet det bra, jeg.




Der satt de inni...
Hadee
- Stine

Q: Har du noen gang satt fast i en heis?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails