Sider

29. oktober 2009

Stine leker vaskedame..

Heisan hoppsan!

I dag har jeg seriøst vært vaskedame. Det var nesten det eneste jeg gjorde. Men det var litt gøy, da!





Okei.. Jada; i dag var OD-dagen. Dette er en dag jeg har skrevet en del om her på bloggen siden jeg synes den er så viktig. Og ikke minst artig. Jo! For i dag fikk jeg lov til å leke vaksedame! Hvor kult er ikke det? En erfaring ble det i alle fall..

Nå skal jeg fortelle hva jeg gjorde. I bilder:






Glassplata er til for å støtte opp bøkene.
Dette ser da altså finere ut.




Alt i alt har jeg hatt en veldig fin dag ^^

Mange som kom bort og spurte om ting, men da sa jeg at de burde spørre i kassa x] Men jeg klarte å svare på noen ting, da! Og jeg snakket faktisk engelsk..

- Stine ^^

Q: Har du noen gang jobbet på en bokhandel?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails