Sider

22. oktober 2009

En dag i mitt liv

Heei!

I går var jeg på kontaktmøte- skumeelt. Men det gikk bra, da!

I dag har egentlig ikke vært en veldig spennende dag, såå.. Jeg har ikke så mye å skrive om. På skolen hadde vi Midimum-øving (øving til en forestilling) en hel halv dag, og resten av dagen bare vanlig skole. Midimum er gøy, da! Jeg er med i en dansegruppe som danser til "Knights of Cydonia" med Muse. Begynner allerede å bli lei av den, jeg. Det er et band som skal spille sangen. Morsomt :)

Og etter skolen har jeg bare sittet og gjort lekser, og slappa av.. 


Musikkvideo.. Pang, pang, boff..
Hadetbraa
- Stine

Ps: Sorry for overskrifta xD Hadde ingen god overskrift i hodet, så det ble bare sånn.

Q: Hva synes du om sangen?

1 kommentar:

Anonym sa...

høhøhø, midimuuum :3

Related Posts with Thumbnails