Sider

9. oktober 2009

Låst ute?

PS: Før du leser! Dette er et ganske langt innlegg, og til dels kjedelig et der jeg sitter og argumenterer med meg selv. Men hvis du har lyst, kan du jo lese historien om da vi låste oss ute? xD Altså; nå?

Nøkkel er et fint ord ^^
Og det er også "Key"




Jaja, kanskje vi ikke kan dra til Terra Mitica, da.. oO

Vi klarte å låse oss ute, gjorde vi. Fra leiligheten. Herregud. Ytterdøra er sånn at den låser seg automatisk når du lukker den igjen, og da kan du bare åpne den fra innsiden og ikke fra utsiden (hvis du ikke har nøkkel, da) Vi har også en veranda-dør som vi ikke har klart å låse- før i dag.

Vi har også to nøkler. Såå.. Den ene nøkkelen sitter i døra på innsiden, verandadøra låses, og vi går ut og stenger døra. Pappa setter nøkkelen i døra, og

- ****! Vi er låst ute. Nei! Verandadøra er vel åpen?! *Lettet*
Mamma: - Neei... o_o Jeg låste verandadøra, jeg.
Pappa: -Nei, det kan du ikke ha gjort; jeg har aldri fått til det..
Mamma: - Joo..?
Pappa: - Hm.
Mamma: - Da får du gå å sjekke, da.

*Jeg går og sjekker, og dytter og dytter på verandadøra. (Ikke noe håndtak, så jeg måtte bare dytte på glasset. Huffameg.*
*Pappa kommer*

- Er det vanskelig?
Meg: - Det går ikke.
Pappa: - Går det ikke?
Meg: - Nei.

*Pappa prøver også. Sukker*
- Neei...

*Vi går tilbake til ytterdøra.*
- Det går ikke. Nå blir det mye styr.

 ________________________________
 Jaa.. Så nå sitter jeg da foran PC'n igjen. Mamma og pappa prøver å få tak i vakter, som kan skru opp låsen, og jeg sitter her og tenker; -Skal vi ikke få turen til Terra Miticia heller nå? Kjipe greier.

Og jeg som var så klar.. Hverken Aqualandia eller Terra Mitica. Terra Mitica; Here I come!, du liksom. Not. Æsj.

Jajaaa.. Det er i alle fall varmt ute. Og jeg kan sitte her foran PC'n. Vi kan jo ikke gjøre stort annet. Ikke bade; har ikke bikini. Bare vente..

Her sitter jeg og argumenterer med meg selv. Haha. Og ser på mine blå negler. Og store myggstikk som verker. Og min ikke-brune hud.

Meen.. Vi har da bilnøkler; så vi kan da dra til Terra Mitica. Håper jeg.

Hadetbra!
- Stine

PS: Nå driver mamma og spør om noen har et kredittkort av en eller annen grunn. Trenger det for å dirke opp.. Åh! Nå hører jeg at de sier at vakta er her. Og skal hjelpe oss. Kanskje alt blir bare bra? ^^

Abrazos!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails