Sider

18. oktober 2009

Tar jeg utfordringen?

Jadda! :D Ble utfordret på http://www.itsall.blogg.no/, bare så du vet det. Og da svarer jeg.. :)

1. SKRIV 10 TING INGEN VET OM DEG:
Ingen?! Vaanskelig.. Hm.

1. Jeg er utroolig rotete når det gjelder rommet mitt.

2. Sitter nå mer foran PC'n enn jeg leser.. :O xD

3. Hater all slags sport. (Haha- ingen som visste, det?)

4. Har nesten ingen CD'er, og de jeg har er fra da jeg var lita.

5. Jeg har en stor angst for vepser. De er skumle!

6. Tåler verken kulde eller varme; må ha noe midt i mellom.

7. Bodde i "Oslo" før.

8. Vil ha hund.

9. Er utrolig lat.

10. Liker ikke snø.


2. LEGG UT ET BILDE FRA ET AV DINE BESTE MINNER OG FORTELL OM DET.
Ooj.. Har mange fine minner, jeg ^^



Huff, vanskelig å plukke ut! Det ble bare to, og jeg har så mye mer.. x]
Men!

Dette er fra da jeg var i Spania i høstferien, og var på en "Safari-park" oppi fjellene. Der kunne vi kjøre rundt med bil og se mange forskjellige dyr. Og vi kunne gå ut av bilen! Og klappe elefantene.. Det var skikkelig gøy, og ble et stort minne for livet! ^^ 

3. LEGG UT ET BILDE DU LIKER OG FORTELL HVORFOR
?? Blank. Nei! Åh :)



Jeg er utrolig glad i katten min Miss <3 Hun er en stor del av familien. Haha; bildet viser også hvor rotete heg akktid har det på rommet. Men jeg liker det sånn! Helt sant.


4. OG ET BILDE DU IKKE LIKER:
Mange bilder jeg ikke liker, men...


Fordi jeg ser så sur ut.

Det er jo ikke alltid slik at man er sur selv om man ser sur ut på bilder. Det kan bare være etn"dårlig-på-bilde-nå-" dag eller sekund, eller noe..

Men.. Jeg innrømmer det; her tror jeg jeg var litt sur. Det var i sommer; da vi var i Lofoten. (Veldig fint der ^^) Enten var jeg sur for at jeg ble tatt bilde av, eller..  Fordi det nettopp fløy en veps oppi meg slik at jeg skrek som bare jeg kan gjøre når det kommer en veps. Og da så jo alle selvfølgelig skikkelig rart på meg.

Derfor kan det hende jeg var sur xD Eller så var det bare ikke riktig sekund å ta bilde på XD Vepser liker jeg ikke, så jeg legger til et bilde til jeg ikke liker;



Jeg begynner nesten å grine bare ved å se på dette bildet.. :'/


5. UTFORDRE 5 TIL:
Hff.. De fleste har blitt utfordret, men..

Christina: http://www.dustywhispers.blogg.no/
Sarah Katrine: http://www.nijibite.blogg.no/
Camilla: http://www.p0kemilla.blogg.no/
http://www.eeiraa.blogg.no/
www.fjortizzornot.blogg.no/

Så! Det var det.
- Stine

1 kommentar:

eira sa...

takk for at jeg ble utfordret :D<33
-eeiraa.blogg.no!

Related Posts with Thumbnails