Sider

4. desember 2009

100 innlegg!

Uææ! Nå har jeg skrevet 100 innlegg på bloggen her.  Dette er da det 101ste. Og det må feires :) Med..
ballonger:


Og yeey :) Jeg er ferdig med nynorsktentamen også. Det er godt, det. Haha. Eg var ei av dei siste som gjekk frå skolen. Ojojoj.. Men jaja. Jeg håper den går bra. Oppgavene var ikke så gøyale, meen...

Dette innlegget ble bare rot. Jeg fortsetter:

Jeg har kjent sprøyta de siste dagene. Jeg tok den i forrigårs, og den var helt grei å ta. Det gjorde liksom ikke noe vondt å ta selve sprøyta. Men i går fikk jeg skikkelig vondt i hele arma, skulderen og kroppen. Og jeg våknet med en dundrende hodepine, hoste, og heshet. Og så var jeg veldig slapp. Yeey! :) Og jeg som nettopp hadde blitt frisk.. -.-

Jeg skulle også dusje i går. Det gjorde vondt x) Jeg kunne bare såpe inn håret med én arm. Ikke bra, ikke bra..

Og arma var skikkelig vond på starten av dagen i dag. Men nå har det roet seg ned litt. Så det går bra =D

Nå stikker jeg og ser på film.
Haaddee!




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails